Minut on nyt sitten haastettu.Tuntuu että suurin osa on jo haastettu moneenkin otteeseen joten en nyt sitten haasta ketään. Mutta tässä vastaus haasteeseen. Minun täyy siis kertoa itsestäni seitsemän asiaa.

1. Olen hulluna salmiakkiin.Voisin syödä päivässä vaikka monta pussia salmareita.

2. Olen innokas aloittamaan uusia asioita, mutta sitten innostus yhtäkkiä lopahtaa kuin kissan häntä.

3. Olen hurahtanut ristipistoihin ja luulen, että tulen kyllä tekemään niitä koko ikäni tai niin kauan kuin  neula kädessä pysyy.

4.Olen huono keksimään uusia ruokia mitä perheelle tekisin. Minusta tuntuu että meillä syödään joka        viikko saman kaavan mukaa.Jauhelihaa,makkaraa,nakkia...

5. Pesen mielelläni pyykkiä, kun joku vaan laittaisi pyykit sitten pyykkitelineeltä/korista kaappiin.

6. Pidän kotiäitinä olemisesta, mutta kait sitä on töihinkin jossain vaiheessa palattava.

 7. Olen huono pitämään tavarat järjestyksessä.Yleensä minun ja tyttöjen vaatteita ja tavaroita lojuu pitkiinsä ja mies motkottaa siitä!